30 Ocak 2015 Cuma

TUNE® ve kitabım GAPS...

Canım Değerli, Sevgi Dolu Nilgün Hanımcım;

Size en son attığım mesajda, sizden aldığım TUNE®   şifalarından aldığım güzelliklerin-faydaların bir kısmını paylaşırken, ıskaladığım çok çok önemli 2 şey oldu.. Bunu aslında çok önceden fark ettim ama ancak şimdi size dile getirme fırsatı buluyorum, kusuruma bakmayınız..

Birincisi; sizden TUNE® şifaları aldıktan sonra karşımıza GAPS Kitap çıktı! (www.gapskitap.com) Ve bu kitaptaki GAPS Beslenme Protokolü kız kardeşimle ikimize mental sağlığımızı geri verdi! Ve Bizler mental sağlığımıza kavuşunca bu kitabı ülkemize kazandırmak en öncelikli misyonlarımızdan oldu.. Ve benim adıma ADALİN Yayıncılık kuruldu.

Şimdi bu GAPS Kitap sayesinde ülkemizin dört bir yanındaki GAPS Hastaları: Yani Şizofrenler, Otizmliler, Psikiyatrik hastalar, Epilepsisi olanlar, MS'liler, Çölyaklılar....vs. ŞİFA BULUYORLAR..!!.. Bizlerden GAPS Kitap satın alanlar daha GAPS Diyette yolun başlarındalar ama bir bir müjdeli haberleri almaya başladık! Bir bir iyileşme hikayeleri artık bizlere gelmeye başladı! Ve GAPS Diyetle ilgili bir sürü proje geliştirdik, onları hayata geçiriyoruz şimdilerde. Bu artık bizim davamız, adanmışlığımız, misyonumuz!

Bizler uzun yıllar çok maddi-manevi bedeller ödedik ve artık bu saatten sonra ülkemizdeki GAPS Hastalarının da bu bedelleri ödemelerine göz yumamayız, buna izin veremeyiz!

TUNE®   Şifası çok sihirli ve MUCİZEVİ..!!.. Bazı vakalarda hastalığı direkt iyileştirebiliyor, ama bizler gibi bazı vakalarda da dolaylı olarak iyileştiriyor! Adım kadar eminim ki bizler 3'ümüz (Annem, ben, kız kardeşim) sizden TUNE®   Şifası aldığımız için bu çare karşımıza çıktı! Bu kutsal enerji vasıtasıyla oldu bizim dermanımız. Ve diyorum ki: Yıllarca çektiğim dertler, meğer şimdi ülkemizdeki nice Pelinsu'lara dermanmış..!!..

İkincisi; Değerli, kutsal anneciğime ücretsiz TUNE®   Şifası vermeniz ne büyük bir incelik..!!.. Siz vicdanlı, merhametli, özverili, gerçek bir insansınız! Bunun için çok teşekkür ederim! Çünkü, annem TUNE®   Şifasını aldıktan sonra internette çaresizlikle bana çare ararken karşısına çıktı bu hayatımızı kurtaran kitap! Ve inanır mısınız?: Annem google'dan aynı parametreler ve anahtar kelimelerle giriyor; ama GAPS Kitap karşısına hiç çıkmıyor! TUNE®   Şifasından sonra yaşadı annem bu MUCİZEYİ..!!..  

YOLUNUZ AÇIK OLSUN..!!.. Tanrı'dan dileğim: TUNE® Şifası Çalışmalarınız ve bu kutsal şifanın kıymeti ülkemizden tarafından çok iyi idrak edilir ve layığını bulur; bu sayede de çok canlar kurtulur..

İyi ki VAR'sınız..!!..
Sizi Seviyorum Çok

NAMASTE

Pelinsu Zeybek

pelinsu@superonline.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder