29 Ocak 2015 Perşembe

TUNE® ile adım adım..

Danışanım 42 yaşında ve mesai arkadaşım olan bir erkekti.Yaklaşık 8 yıldır sağ gözünde zona hastalığı ile baş etmeye çalışıyormuş . Yılda 2-3 kez kanama atakları yaşıyor,  ataklar 20 günle 1 ay arası süre ile devam ediyormuş.
Bana geldiği gün yine bir atak yaşamıştı.  Kanamasının üçüncü günü ilk seansı yaptık. Sonra 1 hafta içerisinde üç seans tamamlamıştık. Kanama üçüncü seanstan iki gün sonra durmuş.Bu onun hiç yaşamadığı ve iş arkadaşları olarak da bizlerin  hiç şahit olmadığımız bir durumdu.

Aradan 3,5 - 4 ay geçmişti ve danışanım yeniden geldi.  İki şifa seansı ve ardından TUNE®   (ayar) seansı uyguladık. 1 yılı doldurduğunda hiç kanama atakları yaşamamıştı.

Ben bunları yapmaya başladığımda henüz asistanlık belgemi almamış sadece seminer katılımcısıydım. Yani bir hafta sonu olan  iki günlük TUNE® I – II eğitim seminerine katılmıştım. Ama kendimde, ailemde ve danışanlarımdaki yenilenme ve şifalanmayı görüp, retake almaya karar verdim. Sonrada Sertifikalı Uygulayıcı ve  Asistanlık eğitimine katılıp, Sevgili Nilgün Sarar'ın ilk asistanlarından biri olma ayrıcalığına sahip oldum.

Sevgili Okurlar, 
evet isterim ki sizde sadece 1 hafta sonunuzu ayırıp kendinize, eşinize, çocuğunuza yada çevrenize bu inanılmaz zihinsel ve fiziksel şifalanmayı uygulayabilin. 

Size bu fırsatı Nilgün Sarar ayrıcalığı ile 11-12 Nisan 2015'de İZMİR WHYDHAM OTEL'de yapılacak olan seminerle sunuyoruz. Katılım için sitemizdeki katılım formunu tıklamanız yeterli. www.tunetolife.com
Ayrıca seminer öncesi bilgi ve seans almak isteyenler için İZMİR Merkez TUNE®   'u aramanız yeterli. 

İletişim Tel : 0533 7758193
Email:          tuneizmir@tunetolife.com

Dilek ÇINARLI 
Sertifikalı TUNE® Uygulayıcı ve Asistanı

Sevgiyle kalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder