27 Şubat 2016 Cumartesi

Güneş UZel Bursa


Güneş Uzel


Tune® hayatıma gireli 1.5 yıl oldu. Bundan önceki paylaşımımı yazalı da yaklaşık 1 yıl olmuş.
Tanışmanın heyecanı ve coşkusu var önceki yazdıklarımda. Hala evrilmekte olan bir sürecin ortasından seslenmişim. Tabii yaşam devam ettikçe o süreç de devam edecek. Şimdi bir güncelleme yapmak istedim geride kalan bir yılın ardından.
Korkularımla yüzleştiğim, hep vazgeçtiğim adımları çok daha kolay attığım, kendimi affettiğim ve artık takdir ettiğim bir zaman dilimi oldu. Daha doğru ifade etmek gerekirse bu artık benim bakış açım oldu. Öncekilerden farkı ise, bu sefer geçici bir süre sonra eski halime dönmüyor olmam. O bilinç içselleşti, onu içime ekenin Tune® olduğuna yürekten inanıyorum. Sağlıklı ve mutluyum, anda ve akıştayım. Arkamda beni kollayan bir güç olduğunu hissederek yaşıyorum. Evren benim dostummuş bunu farkettim, böyle yaşam çok daha keyifli, sürprizli ve güzel oluyor. Ve yine daima, her gün teşekkür duyguları içindeyim.
Seanslardan da biraz bahsetmek isterim. Tune® seanslarını almalarına aracı olabildiğim kişilerden olumlu geri bildirimler alıyorum. Genellikle çok gergin ve sinirleri yıpranmış durumda çağımızda insanlar malesef. Bu sağlığımızı da etkiliyor tabii. Seans esnasında deneyimlenen o değişik hisler çoğu kişi için çok etkileyici oluyor. Sonrasında algıları, düşünceleri, fiziksel durumları değişen, rahatlayan, hayattan daha çok keyif almaya başlayan, ağrılarından, başka sıkıntılarından kurtulan kişileri dinlerken içimde hep “iyi ki öğrenmişim, iyi ki bu hediyeyi kendime vermişim” duygusu ve düşüncesi oluyor. Çünkü birer birer de olsa insanların uyanışına, dönüşümüne aracı olabilirsem, dünyanın daha iyi ve yaşanılası bir yer olmasına bir toz zerresi kadar da olsa katkısı olacağına inanıyorum. Benim elimden gelen bu.
Şifa herkesin kendi içinde mevcut, evrende onu harekete geçirecek güç de fazlasıyla var. Herşey mümkün bu açıdan bakıldığında. Bu bakış açısını algılamak için de başka bir düzeyde farkındalık gerekiyor. Ona ulaşabilenler için yaşam artık bambaşka bir boyut kazanıyor. Gerçekten ne kadar çok kişi bunu hissedebilse o kadar daha güzel olacak hayatlar. Sevgi ve saygı dolu bir ışık ve birlik duygusu içinde yaşamak dururken, içinde bulunduğumuz günlerdeki vahşet, ayrım, yargı ve korkudan oluşmuş duvarların içinde hapis olduğunu anlayamıyor insanoğlu.
Yakın zamanda İstanbul’da bir seminer olacak, bu seminere katılmayı, seanslar almayı, yazdıklarımı biraz olsun anlayabilen herkese tavsiye ederim. Kimilerimiz çok kapalı olabiliriz, bazılarımız ömür boyu kıramıyor aklının zincirlerini. Ama eğer küçücük bir ışık varsa hissettiğiniz, sizinle de tanışmak, hikayelerimizi paylaşmak için heyecanla bekliyorum. İstanbul seminerine stajer olarak katılıyor olacağım.
Sevgi ve Saygıyla
Güneş Uzel / BURSA

25.2.2016

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder