15 Aralık 2014 Pazartesi

Gülhan Aydın
 Balıkesir

Her uyguladığım seansta farklı geri bildirimler aldım ve alıyorum.7 aydır kolon kanseri olan bir hasta için tune şifa çalışmam istendi.hastaya bir kez 10 dakika ve bir de 35 dakikalık uzaktan seans çalıştım.hastanın kızı ve kardeşi bu çalışmayı ona söylememişler.ben o andaki geri bildirimleri görmediğim için, seansın sonunda bana söylediler: 1.bedeninde özellikle bacaklarında ve kollarında hareketlenmeler olmuş.2.gözlerini açtığında 'içim yandı.bana su verin.bana bir şey oldu.hafifledim .rahatlama var içimde.dua mı okudunuz?zakkum çiçeği gördüm ve kokusunu duydum demiş' dün akşam yanı çalışmadan üç hafta sonra beni aradılar.3.çenesiyle ilgili bir sorundan dolayı,konuşmada zorlandığı için,yemek yiyemediği için çıkartılmış takma dişlerini tekrar takmak istemiş.yemeğe başlamış.gelenlerle artık konuşuyormuş.4.ayaklarını hareket ettirmeye başlamış.5.farkındalığı artmış.6.ağrıları kesilmiş.7.seansın uygulandığı hafta bağırsaklar çok çalışmış.8.ilaç kullanmıyormuş sadece bir vitamin takviye hapı verilmiş.9.aile bireylerine kızgın bakar, konuşmak istemezmiş,şimdi onlarla iletişimi iyileşmiş.10.kan değerleri normal çıkmış. evet,hele uzaktan bu kadar güzel bir gelişme beni çok mutlu etti.tekrar seans istediler. Zevkle yapacağım.Sevgili Allah'ıma şükürler olsun.Beni değerli Nilgün hocamla buluşturduğu için. TUNE® yaşamımın bir parcası haline getiren Nilgün Hoca'm size de binler kere teşekkür ediyorum.
TUNE ailesine sevgiler

Gülhan Aydın

Sertifikalı TUNE® Uygulayıcı ve Asistanı
glhanaydin@hotmail.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder